- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
3. miejsce w Polsce w kategorii 2 gwiazdek
dla Transgranicznej Informacji Turystycznej w Dukli
Podczas Targów TT Warsaw PTAK Expo Show w Nadarzynie Polska Organizacja Turystyczna rozdała nagrody w ramach E-Konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce. Kapituła wyłoniła 13 laureatów w 4 kategoriach.
Celem organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną E-Konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce jest wyłonienie najlepszych i wyspecjalizowanych podmiotów z zakresu informacji turystycznej. W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło blisko 50 podmiotów z całej Polski. W rywalizacji brały udział te centra i punkty, które pomyślnie przeszły proces E-Certyfikacji Informacji Turystycznej w ramach rozwoju Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Wnioski konkursowe były zgłaszane elektronicznie w aplikacji TurApka.
Oceny nadesłanych zgłoszeń dokonało jury złożone z reprezentantów POT, Zarządu Forum Informacji Turystycznej oraz Regionalnych Organizacji Turystycznych. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się takie elementy jak: profesjonalna obsługa turystów, obecność w sieci, współpraca na rzecz kreacji produktów turystycznych, czy promocji lokalnych usług turystycznych, inicjatyw regionalnych, specjalne udogodnienia dla turystów np. dla rowerzystów czy kącik dla dzieci. Nowością od lat prowadzonego konkursu jest wprowadzenie kryterium QR kodu poprzez który odwiedzający turyści mogą ocenić kulturę i sposób zadowolenia z obsługi w danej jednostce IT.
Ostatecznie kapituła zdecydowała o nagrodzeniu 13 jednostek w 4 kategoriach:
Kategoria 4 gwiazdek:
- miejsce – Lubelski Ośrodek Informacji Turystycznej i Kulturalnej w Lublinie
- miejsce – Bydgoskie Centrum Informacji
- miejsce (ex equo) – Centrum Kultury i Promocji w Jarosławiu oraz Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej w Szczecinie
Kategoria 3 gwiazdek:
- miejsce – Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej w Koszalinie
- miejsce – Visit Nowa Sól - Informacja Turystyczna
- miejsce – Punkt Informacji Turystycznej - Zamek Piastowski w Raciborzu
Kategoria 2 gwiazdek:
- miejsce – Punkt Informacji Turystycznej w Brennej
- miejsce – Punkt Informacji Turystycznej w Złotym Stoku
- miejsce – Transgraniczna Informacja Turystyczna w Dukli
Kategoria 1 gwiazdki:
- miejsce – Skansen Miniatur Szlaku Piastowskiego
- miejsce – Stołeczne Biuro Turystyki, Punkt Informacji Turystycznej w Praskim Centrum Koneser
- miejsce – Zespół Cerkiewny w Radrużu
Gratulujemy najlepszym z najlepszych w umiejętnej sztuce obsługi turystów. Sczególne gratulacje dla Ani Chłopeckiej z TIT w Dukli.